Ahad, 1 September 2013

Rahsia Saya Untuk Emak

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Salam Cupakes Cokelet.
Sebenarnya tadi jumpa ayat sweet ni dekat FB. Tiba-tiba sebak. Nak nangis tapi terus senyum laju-laju sebab takmau aihhh emo-emo time nak buat assignment ni.
Rahsia saya dengan mak.
Saya : Emak nak tahu satu rahsia tak ?
Emak : Apa dia rahsia tu ?
Saya : Cuba emak tutup mata emak ..
Emak : Ha, tengah tutup mata ni..Kenapa?
Saya : Gelap kan,emak ?
Emak : Tutup mata memang la gelap..Apa rahsia yang kamu nak bagitahu ni?
Saya : Hehe..Sebenarnya cuma nak bagitahu macam tu lah gelapnya hidup saya tanpa emak. Gelita. Kosong dan tak tahu nak buat apa. Sayang mak!
Ok sweet kan. Sama-sama kita mendoakan kesejahteraan emak dan abah kita. InsyaAllah, doa anak-anak yang soleh sentiasa subur dan mekar..:)

Assalamualaikum.

4 000 Makan Cupcakes!:

Rosmiza Ali berkata...

So, sweet.. Teringin nak cakap macam tu kat mak.. Tapi malu.. Tak pernah2 buat, tetiba buat kang kata buang tebiat pulok.. Huhu..
ZON PERMAISURI CHOMEL

Nour Adieb berkata...

x dpt nk bygkan kalo tiba2 1 ari nnt mama pegi... hurm :'(

Amirah Raduan berkata...

Mama, kamulah pelita,lilin,lampu, yang menerangi sayaa..! kamulah pembakar semangat saya! :) i love mom!

Nadia Johari berkata...

tanpa mak ayah memang semuanyer gelap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...