Jumaat, 31 Mei 2013

Wordless: I Miss You!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Salam Cupcakes Orange.

Bila kita rindu seseorang. Kita tak perlu luah. Kita hanya letak tangan kat dada dan doa semoga orang yang kita rindu juga akan rindu kita. So sweeeeeeeet. Ada kalanya, sesuatu benda tu kita tak perlu pun nak heboh-heboh. Diam-diam sudah. Yang penting kita saling berutus doa. Doa itu kan senjata orang Islam.
Mereka kawan saya. Saya rindu mereka. Adakah mereka rindu saya?
Dan saya ketika ini merindui orang poyo. Dan saya tahu orang poyo juga merindui saya. Tapi, biarlah rindu ini duduk diam-diam. Kasihan saya.
Nota Pink: "Kadangkala sesuatu yang kita sembunyi itu adalah sangat berharga berbanding yang kita selalu nak tunjuk tak tentu hala. Biarlah yang kita tunjuk tu benar-benar yang perlu kita nak tunjuk. Kan? Barulah sweet."
Ok bai. Assalamualaikum.

9 000 Makan Cupcakes!:

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...

betul tu!!!!! hehehe

ANa Ahmad berkata...

sweet3... :D

nabila biela berkata...

windu awk jugak...hehe

Lissa LaLissa berkata...

sweett~! sweet macam cupcakes,. hee >.<

Sally Yatiey berkata...

betul2~
Sweettttttttttt ;D

Fyza Laa berkata...

Awww , sweet nyerrr cik lyeen ! ^^

Cik Fie berkata...

sweetnya :)

Nadia Johari berkata...

saya pun rindu kawn2 sy

sa mic berkata...

atototo, heheh xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...