Sabtu, 20 April 2013

Kau Selalu Ada.

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Salam Cupcakes Moist Chocolate.

Awak!




DELAOVA  kot...:p

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu

karena langkah merapuh tanpa dirimu
oh karena hati tlah letih


Aku ingin menjadi sesuatu yg selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
tanpamu sepinya waktu merantai hati
oh bayangmu seakan-akan

Kau seperti nyanyian dalam hatiku

yg memanggil rinduku padamu
seperti udara yg kuhela kau selalu ada



Hanya dirimu yg bisa membuatku tenang
tanpa dirimu aku merasa hilang
dan sepi, dan sepi


Selalu ada, kau selalu ada
Selalu ada, kau selalu ada




Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu saat cara menghalalkan.
aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu ketika imaginasi menghalalkan.
Aku ingin menjadi sesuatu yg selalu bisa kau sentuh waktu gerak menghalalkan.

Ketika bibirmu menyebut lafaz akad untuk aku.


Tetiba rasa aku jadi manusia paling sweet. Eh. Rasa macam nak main bowling. Tetiba..=_=

Ok bai. Assalamualaikum.


11 000 Makan Cupcakes!:

ANa Ahmad berkata...

wahh,, so sweet.... jom bowling jom :)

hana hadi berkata...

hana sangat suka lagu ni. sangat2 suka :)

Syazwani Afandi berkata...

Jom jom :) main reramai sesame blogger :)

Sally Yatiey berkata...

So sweet! ;D hehe

Lissa LaLissa berkata...

yang baju oran tuu sweet sangat macam cupcake., hehe

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...

jiwa melayang ye lyeen.. hehehe.. amboi, nak sikit, tulung suapkan.. ngeeeeeeeeeee

Mohd Isa berkata...

Yg baju oren tu single lg ke? :)

AinNawwar berkata...

sweetnye, hihi. btw, jom follow nawwar? :)

http://thedreamgoddess.blogspot.com/

Rezatul Akma berkata...

Saya Pemenang 1st GA by Emas Putih . dah pm akak dekat fb . nanti check other eh :) dah add jugak :)

sa mic berkata...

amboih manis, hehe

mimbar kata berkata...

sweet lagu nyer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...