Isnin, 1 April 2013

Kain Baju Terkini 2013 : Kain Baju Roses Syifa

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Salam Cupcakes Hazelnut.

Hye u olls. Tak lama lagi raya kan? U olls dah ada kain baju nak buat raya? Takpun yang nak bertunang, bernikah takpun nak sanding. Tengah cari kelainan untuk tahun ni. Boleh beli kain roses ni. Jadi tema Baju Pengantin Terbaru  dalam tahun 2013 ni. Mesti unik. Lain dari yang lain.


Kain Roses Syifa

Super duper cantik. Boleh buat baju nikah. Siap pakai shawl sakura. So sweet!


Tema hitam putih jarang orang buat. tapi, sekali buat. Fuhhh! Elegen kau jahhh!


Material kain : Satin Silk
Saiz : 3.5 m x 1.5 m
Harga : RM 130 include postage


Nak tengok lebih banyak corak dan warna yang cantik. KLIK SINI!..

Berminat?
Boleh PM Lyeen kat SINI. Anda adalah orang paling sweet kalau pakai roses-roses. Dan melatih diri untuk lebih rajin sebab basuh kain guna tangan. Kan sihat tu..Ahaks!

Ok bai. Assalamualaikum.


5 000 Makan Cupcakes!:

ANa Ahmad berkata...

Lyeen.. nak 1 :D

Kathy Rbain berkata...

salam sis..jemput join segmen kathy http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/1st-segmen-selamat-hari-lahir-by-kathy.html

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...

ya Allah cantiknyaaaaaaaaaaa... kalau nk pergi bawa kuliyah ni, syg kot... nanti osak.. huaaaaaaaaaaaaaaa nak satu

Cik Chaotic berkata...

wahhh cantekknyeee!!!

Nora Karim berkata...

cantik.. cantik... tapi sesuai ke buat raya... hadoih... abis kena cabut bunga tu ngan anak2 nanti... huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...